Adraklub zdraví se tentokrát pustil do médií. Pod vedením Martina Mikláše, který více než deset let operuje v oblasti marketingu se zhruba dvacítka účastníků pokoušela najít odpověď na otázku, nakolik nás sedmá velmoc ovlivňuje v myšlení, následném rozhodování, případně v konečném úspěchu či životní prohře. Jednoduchá rovnice naznačila, že krmivo, které nám většina médií nabízí, k ideálnímu růstu dvakrát nepřispívá.

Přemíra informací, zvláště negativních, může dokonce spolehlivě ubíjet. Naštěstí si vhodnou potravu pro naše myšlení můžeme stále ještě vybírat. Inspirativní besedování zcela určitě některé nasměrovalo ke změně kurzu. Ale kdo chce mít i nadále blbou náladu, ať si klidně pokračuje v zírání na Novu, v kupování Blesku  a v hltání senzací či tupých rytmů z nejpopulárnějších rozhlasových stanic…